Český web díky SEO optimalizaci svého webu zvýšil své tržby

Zdroj: www.pixabay.com

Firmy na českém trhu pomalu zjišťují výhody SEO optimalizace svých stránek. Jeden český cestovatelský portál díky této technologii prokazatelně zvýšil svůj zisk. V čem SEO optimalizace spočívá?

Reklama

Co znamená SEO optimalizace webu?

SEO optimalizace webu je postup, při kterém se web zadavatele dostane na horní pozice vyhledávačů. To vede ke zvýšení návštěvnosti na webu. Logicky pak se zvýšením počtu návštěvníků webu roste i tržba. Po provedení analýzy webu se přejde k samotné optimalizaci, která zlepší pozici klíčových slov z webu ve vyhledávačích. Web se tak zviditelní ve vyhledávačích a zvýší se návštěvnost z neplaceného vyhledávání.

Jak přesněji optimalizace webu probíhá?

Optimalizace webu začíná analýzou webu a jeho klíčových slov vhodných pro vyhledavače. Následně se přejde k úpravě dosavadního obsahu webu pomocí SEO copywritingu. Bývá také nutné upravit informační architekturu webu. Jako další postup se provádí publikování článků na webu klienta i mimo něj a budování zpětných odkazů. To probíhá pomocí blogu klienta či pomocí dobře hodnocených webů.

Jaké jsou zdroje zpětných odkazů pro seo webu?

Zdroje zpětných odkazů pro seo webu mohou být různé. Jedná se nejčastěji o tematické články, které se umístí na dobře hodnocené a hojně navštěvované weby. Články se také mohou umístit na blogy klienta. Tím dochází k tzv. linkbuildingu, což je budování zpětných odkazů. Takto dojde k navýšení počtu zpětných odkazů vedoucích na web klienta o další kvalitní zpětné odkazy. Zpětné odkazy se mohou také získat například z komentářů, z diskusních fór, z odkazů z inzertních služeb a podobně.

Jak jsme se mohli přesvědčit, metodika SEO optimalizace webu není příliš složitá. Pokud tedy budeme chtít své stránky zviditelnit, je dobré je svěřit do rukou profesionálů v tomto oboru.

 

Reklama